Thursday, July 19, 2012

Long Pause... Assalammualakium

Assalammualaikum tak jawab dosa, kalau jawab sayang(pinjam ayat Cik Peliks).


Yuhuuu.. Ok Ok Yes, I appologize fot the long pause. Huhuhuh Mak busy noks dengan kehidupan harian. Kenduri kahwin sana-sini. Mana lagi dengan kenduri kahwin adik laki aku., kenduri kat rumah mertua lagi, aqiqah la dengan bisness yang tengah kembang kuncup kembang kuncup. Hik Alhamdulillah dengan rezeki Allah.

Orang sekarang, tak tulis panjang lebar. Semua main short form aje sampai aku tak berapa nak paham dah kadang-kadang tu status budak-budak sekarang ni(tetiba aku rasa cam tua lak). Jadik sangat lah relevan kalau tulisan aku ni nanti 2-3 perenggan aje kan. 


Sekarang tengah gila melayan citer korea. Takde la minat sangat dengan mamat-mamat cun korea ni. Tapi suka pulak tengok citer diorang. Addict ok. Sape yang ada niat nak start tengok citer korea tu, baik korang jangan mulakan. Tengah malam pun jadik melayan korean drama ni. Laa ni tengah melayan citer Dr Jin. Sesuka hati aje Dr Jin ni nak kopek tempurung kepala orang pakai hammer. Ngeri aku tengok.

Eh korang, aku nanti jangan lupa singgah dekat kedai ni ye. New items ada, preowned ada, preloved pun ada. Singgah tau.


Sambung lagi nanti, ok bye




No comments:

Post a Comment