Friday, December 17, 2010

Saya tak cantik lagi ke...

Tajuk tak boleh blah la engkau ni Nini. Huhuhuhu.


Ok aku bukan nak cakap pesal aku ni cantik ke idak, tapi dok heran la kenapa suami dok sibuk tanya argan oil argan oil kat aku lately ni. Hmmm lepas aku dah menggoogle pesal argan oil dekat sini. Aku naik heran la bila tau apa tu argan oil.  


"Argan oil is anoil produced from the kernels of theargan tree,endemic to Morocco, that is valued for its nutritive, cosmetic and numerous medicinal properties."
Ishhh untuk tujuan kecantikkan laaaa. Aku ni tak cantik lagi ke(statement memang tak boleh blah hihihi). Cantik itu sangat subjektif. Kalau luaran saja cantik dalaman nan hado... buat apa kan. Lagi satu kalau muka saja cantik tapi perangai nauzubillah memang failed la kan.

Akhirnya tadi lepas kitorang berskype baru la aku tau, suami ada belikan aku Argan Oil. Dia cakap argan oil tu elok untuk kulit, rambut. Dia cakap mata aku dah macam "Panda Bear " dengan eyebag nya lagi. Isk isk awak komplen muka kita ye. Kita tau la sejak ada anak ni kita memang tak concious sangat pesal kecantikkan kita. Tapi kan tapi kan, hubby cakap dia kesian dia aku sebab tu dia belikan aku argan oil tu. Dia kata kalau beli dekat Malaysia fuhhh mahal ko.

Jadiknya, aku dengan terkinja-kinjanya tak sabar nak tunggu suami balik dari Mauritania.

Nak cantik nak cantik!








No comments:

Post a Comment