Saturday, January 22, 2011

Cerita argan oil

Hmmm... Bosan la. Bosan yang amat. Aliyah tido. Suami outstation. Aku nak tido petang memang mimpi la ye.

So aku kemas-kemas meja solek aku. Aku ternampak argan oil. Hah baru aku ingat aku ada hutang satu cerita dekat korang pesal argan oil. Ehee... aku dah pakai dah argan oil ni. Dekat sebulan. Emmm tak tau la nak komen apa. Botol dia nampak macam cokia je. Tapi suami cakap memang la produk ni dekat Morroco dia amik dekat kampung-kampung aje. Alaaa macam jamu-jamu yang jual dekat kampung tu. Yang ada dekat pasaran tu diorang dah brandkan produk diorang tu. Buat packaging cantik-cantik.

So, at first aku memang macam tak nak guna je, aku memang fobia sikit dengan benda-benda yang nak kena letak dekat muka ni. Muka aku kan dulu teruk. Break out! Tapi guna jugak la, orang dah belikan kena la appreciate kan. Nanti majuk lak. Memula pakai tu hmmm cam oily jerk. Tapi aku bedal aje laki nun kat oversea sana takde sapanya la nak cium aku memalam ni. Hihihihi. So esok paginya bangun, muka rasa macam apa ye tak tau la nak describe. Rasa macam best je. Tu yang aku teruskan pakai jugak. Aku bukan letak dekat muka je, kat rambut aku letak, dekat siku dengan tumit pun aku letak. Hihihihi All For One. Best gak benda alah ni.

Adik aku pun ada pakai gak. Muka dia memang tengah penuh dengan 'jerawat gatal ' mak aku cakap. Hahahahah. Aku tengok pun macam dah okey sikit. Bila aku search dalam internet huishhh mahal rupanya argan oil ni. Dekat Morocco sana aje yang banyak minyak argan ni. Patut la beriye-iye dia suh aku pakai.

Eh kalau letak dekat perut agak2 perut yang bonce bulih kempis tak. Ahaks!!


No comments:

Post a Comment