Wednesday, January 18, 2012

2012

Bismillah Hirahman Niraheem. Entry pertama di tahun 2012, no entry about new year and what's my new resolution  for this year sebab aku rasa dah lambat. Aku sangat busy. Busy dengan me angel, me hubby, engagement little brother and also engagement little sister. 


Banyak benda yang aku nak story kan dekat sini tapi kekangan masa buatkan aku takde masa. Ditambah-tambah lagi dengan vitamin M yang amat la banyak sekarang ni.  Masa yang ada aku dok melayan Vampire Diaries Season 3( Aduyai Damon you make me crazy). Hihihi


Kalau nak recap balik peristiwa 2011, tak payah la yek dah tentu boleh meruntun jiwa raga aku yang fragile ni. Kembalinya abah ke rahmatullah, Aliyah warded, tokmak warded, macam-macam lagi lah yang terjadi tahun 2011 ni.Aku redha. Aku percaya pada Qada & Qadar. Bila jadiknya peristiwa-peristiwa ni semua aku tahu siapa saudara, siapa kawan. Siapa yang aku boleh harapkan dan siapa yang aku boleh percayakan. 


Ok takmo sedih-sedih, Life must go on. Azam tahun baru nak jadik isteri solehah pada suami aku yang best(sayang I LAP U), nak jadik ibu yang best macam MAK, aku nak bahagiakan semua orang yang aku sayang. Lagi satu nak kasik kurang baran aku ni. Melampau-lampau benor. Ok Ok Anger management termasuk dalam list tahun ni.  Dan yang pasti tahun ni aku akan sangat-sangat busy. Dua orang adik aku akan melangsungkan perkahwinan mereka. InsyaAllah. Petanda awal tu, aku kena manage cuti tahunan aku.  Kena simpan gak untuk emergency case. Takmo la jadik macam tahun lepas. 


Bismillah. 2012. Ya Allah, Engkau berkatilah kami dengan rahmat dan kasih dari Mu dan juga Engkau bimbinglah kami serta Engkau kuatkan lah iman kami untuk menghadapi dugaan daripada Mu di masa akan datang. Semoga kami mejadi bertambah kuat dan menjadi Muslim dan muslimah yang lebih baik daripada dahulu. InsyaAllah. Amin




Ok bai

No comments:

Post a Comment