Tuesday, April 23, 2013

Last Minute Getaway Weehoooo

Sape tak suka cuti. Sape sape sape. Aku ni kalau korang nak tau, kepingin la sangat nak bercuti menghilangkan stress keje yang kejam lagi nyampah malas nak cakap. Sejak Aliyah tak berapa sihat ni,  kitorang jarang nak keluar pergi sana sini. Anak aku tak boleh lasak ok. Kalau dah kena attack dengan En asthma. Allah saje yang tau macam mana punya risau aku ni. So, haritu ntah macam mana tertimbul, aku ajak suami aku jalan2 kat Cameron nak tak. Tido sehari ke, balik hari ke... tak kisah la. Janji jalan-jalan. So lepas kita discuss and tanya paed Aliyah. En suami aku ter membook hotel De La Ferns. Bab harga ko jangan la tanya kan. Cuti sekolah kan. Pastu last minute plak tu baru nak book.

Ok hotel ni aku suka. Bersih. Breakfast pun ok la. Anak aku makan boleh makan kira ok la kan. Kita duduk dekat situ semalam aje. Tak semua tempat kita explore. Sebab azaaab ok Azaaab. Korang kalau nak pergi Cameron tolong la avoid time cuti sekolah. Jem gile. Macam pasar malam aku tak dapat nak pergi. Jem & sangat crowded. So we decide, tak singgah pasar malam. Lagipun takde benda pun kitorang nak carik. Sayur, strawberry kitorang nak borong dekat Mardi. Aku suka la cuti yang macam ni, relax, leisure & sweet. Eheee sweet ke yang?!


Teka which floor kami duduk
Add caption

Two single bed. Teka Ibu tido katil yang mana?!

Ok, kami makan stemaboat kat kedai makan bawah hotel kami aje

Ma boo

Anak dara ibu pandai posing dah sekrang ni














No comments:

Post a Comment