Monday, October 25, 2010

Pengumuman

Ting ting ting pengumuman pengumuman

Minggu ni adalah minggu bahagia aku. Sebab? Sebab Datuk L pulang kepangkuan isterinya selama seminggu. Hahahaha suami aku cuti seminggu weh(menari sekeliling rumah). Before ni aku bukan tak bahagia, bahagia tapi lebih bahagia sebab boleh menikmati normal life macam suam-isteri yang lain sebumbung dan seharian bersama. Dan seronoknya lagi pegi & balik keje ada orang hantar dan jemput. Kesian dekat aku kan..Takpe takpe aku kan independent woman, strong dan BEST insyaAllah aku boleh menempuh semua tu.. dengan sokongan beloved family and of course en suami tersayang huggable intan payung belian ku itu!

Jadik minggu ni aku tak bawak kete ye, so boleh lah hantar kete kebalku itu servis ke bagai lah. Rasanya kete tu nak kena buat top overhaul la(ishh banyak la duit yang nak kena pakai ni), aircond nak kena service, en suami cakap aircond kena service sebelum ia rosak, kalau dah rosak banyak la pulus nak kuar lagi( eh bukan sayang nak sponsor ke servis kete org tu :P)

Buat en suami yang ada di rumah, sorry sayang, orang tak boleh nak cuti sebab sayang faham la kan isterimu ni sangat2 busy during end month. Orang tak dapat nak temankan sayang dekat rumah tapi takpe weekend ni kita balik Muor... yeay bawak Aliyah jumpa Tok Ayah dengan Tok Mak Misah sambil kita minum air jagung bas stand(BEST AKU TAK TIPU).




No comments:

Post a Comment