Monday, November 22, 2010

Sayang Bini tinggal- tinggalkan - Episode 1

Saya di sini Si dia jauh di sinun... Hurmmm sayang bini tinggal-tinggalkan, kerana itu En Suami telah berangkat ke Mauritania malam tadi. Sob sob sob. Pergi bukan sebab main-main okay, pergi sebab keje. Demi mencarik sesuap nasi saya dan Aliyah ditinggalkan di Malaysia(takpe sayang, saya seorang isteri yang memahami anak kita jugak paham environment keje ayahnya yang macam mana).

So, malam tadi sejurus selepas en suami enter balai berlepas, rindu kami berdua pada en suami sudah mula bercambah dan hari ni makin-makin bercambah-cambah. Rasa macam nak melalak dah tapi macho punye pesal ku tahan jugak airmata ni dari meleleh(kang Oten nampak tak pesal2 kena ejek).Lama weh tiga puluh hari tu. Semenjak Aliyah lahir ini pertama kali dia ditinggalkan lama. Paling lama pun 2 minggu tu pun dah tercarik-carik. Nasib baik ada 3G(terima kasih pada teknologi). Boleh la mengubat hati yang rindu ni.

Untuk suami yang jauh berjuta-juta batu di sana, you don't have to worry baby sebab saya adalah wanita independent(but yet i still need you), strong(walau kadang-kadang hati halus sangat). I promise I will take care our daughter, I'll take care myself, I'll call our parent kat Muo every week to tanyar kabar. You... your job just take care yourself , keje baik-baik ek, jangan makan banyak-banyak. Ikan kat sana beso-beso kan... huuhuu takut takut takut :P

Love you sayang... always sama macam dulu-dulu



End.




2 comments:

gerobokcekgu said...

thanx jgk kepada cik ACER saya kerana dpt SKYPE

Nini Best said...

ye la ye la... nak interprem gak

Post a Comment