Monday, October 24, 2011

Malas nak cerita lagi la

Ni gambar sementara tunggu Miss Driver beli coolblog.




While waiting Busu she duduk dekat tempat Miss Driver




Ni baik je kan nak ambik gambar, dapat upah makan eskrem
Ohhhh... aku kalau laki aku takde aku jaaaaaaarang la dapat berjalan ke sana sini. Bukan sebab aku tak boleh drive tapi  si kecik aku sapo nak handle time aku drive. Dia memang tak nak duduk car seat since she 6 months! Tak reti duduk diam! So kalau nak ke mana-mana aku memang la kena ada sorang accompany aku. So mintak mahap la ye pada kawan-kawan or relatives aku memang tak dapat attend event korang kalau laki aku outstation melainkan MISS DRIVER a.k.a adik pompuan kesayangan aku FREE baru la aku boleh pegi. Kalau dia ada plan lain bagai MAHAP ye aku tak dapat pegi. Adik aku pun ada life dia jugak, so aku memang tak berapa suka nak kacau plan dia. So jangan mengata ye sebab bila dah jatuh dekat bahu sendiri nanti engkau orang faham la ye....  Chiow


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment