Thursday, October 13, 2011

Nose Block, Flu, Sorethroat

Assalammualaikum...

Oh my I have being attacked by flu and sore throat! Hampir seminggu aku diserang selesema dan sakit tekak. Dua klinik dah aku pergi. Ubat pun dah hampir nak habis tapi aku masih belum lagi pulih sepenuhnya.  Sejak jadik mak-mak ni aku memang sangat jarang di serang selesema,batuk atau demam. Takat pening-pening kepala tu biasa la. Aku memang sangat takut kena serang 2 penyakit ni sebab Aliyah sangat sensitif dengan virus selesema dan batuk. Aliyah kan ada semput. Jadi seminggu ni aku tak dapat cium anak aku. Argghhhh sangat tak best occay! Jarak tempat tidur dengan Aliyah pun kena jauh. :)

Flu, sore throat please be a nice to me... Please go away... uhuk uhuk I miss to kiss my dauhgter


No comments:

Post a Comment