Monday, May 23, 2011

Melancholic Monday

Hari ni aku rasa melankolik. Isnin yang melankolik. Pagi-pagi hujan turun. Aku rasa sedikit kecewa bila Aliyah melambai tangannya dekat aku, aku tak membalas lambaian tangannya. Sumpah aku memang tak nampak si kecik ni dah bangun dari tidurnya. Hmmm... balik nanti aku nak cium dan gomol-gomol Aliyah.


Aku teringat kan suami yang ada di Kerteh, halus perasaan ni. 14 hari ditinggalkan, anak & ibu tak keruan rindukan ayah & suami. Sabarlah hati, kau cuma perlu pendam perasaan ni 3 hari lagi. Sabar ye anakku, ibu tahu Aliyah juga rindukan ayah sama seperti ibu. 


Tiba-tiba teringatkan mak abah, akak, adik-adik aku lebih-lebih lagi adik aku yang sorang ni si Oten. Huh bukannya balik keje nanti tak boleh jumpa mak abah. Memang melankolik la aku hari ni.




Sejam lagi nak balik.... cepat la cepat la nak peluk cium Aliyah!!!




No comments:

Post a Comment