Friday, August 26, 2011

Maysaa!!!!!

Wah baca title pun dah rasa nak lari laju-laju satu rumah. Ok tengok gambar kat bawah baru tau kenapa aku nak lari laju-laju keliling rumah


Notification email from Maysaa.com
Maysaa dah restock diorang punya snood!!!!!!


Lepas je dapat notification e-mail dari Maysaa tanpa membuang masa aku terus serbu website diorang. Cepat-cepat book apa yang dihajati hati.




taraaaaaa!!! 
Nampak tak?! Nampak tak?! Ehee aku dah beli Maysaa Snood and their Chiffon Scarf Snood. Lama tau aku dok menunggu ni diorang restock benda alah ni, tak silap aku since April 2011. Mahal eh?! tapi kan ada gak yang blogger jual sejibik macam Maysaa punya. Diorang jual RM60 jugak! Tak adil kan. Dah la kau tiru bulat-bulat idea Hana Tajima lepas tu kau jual lak mahal-mahal. Itulah namanya  intellectual property, copyright. It's against the law. Free-free boleh kena saman. Nak tau blog mana yang meniru tu boleh check dekat sini


Tak lama je lepas aku order and made payment, diorang send satu lagi e-mail dekat aku



Hi NINI

Just to let you know…your order is now on its way to you. It’s left us and will be with you soon, and if you want to follow it’s journey you can find your tracking number at your maysaa.com account and enter it here.
While you wait, why not click here to check out what’s new in store.



eheee... sengih je aku hari ni. 


No comments:

Post a Comment