Wednesday, February 9, 2011

Mood saya sangat baik!

Hei, ni aku nak gebang hari ni mood aku sangat baik. Bangun pepagi tadi laju aje takde malas-malas macam selalu(hihihihi). Aku tak tau mana datang energy tu dan aku tak tau mana datang mood yang baik tu. So pepagi bangun bersiap laju-laju, kejutkan Aliyah sebab hari ni Aliyah ada appointment kat klinik.

Si kecik tu pun mood baik aje hari ni bangun sengih je, dia tak tau hari ni dia nak kena inject. Sampai klinik pukul 7.30 pagi. Lepas semua procedure timbang, ukur & consultant baru la kena inject. Aku tak berapa risau sangat bab ni sebab sepanjang Aliyah kena inject dia tak pernah menangis teruk-teruk, takat nangis uwek uwek uwek untuk beberapa saat pastu dia dah boleh ketawa. Demam kena inject pun sekali aje la tapi tu mild fever je. Tapi jangan kalau nak tumbuh gigi memang la dia kalah. Ada satu kali tu sampai 39 degrees demam si kecik tu apa lagi time tu aku mak bapak dia pun berdesup lari balik rumah lepas dapat call dari tok maknya.

Mood baik ni datang mungkin sebab lagi beberapa hari je En Suami nak balik(yahoooooooooooo!!!!). Keje kat office yang berlambak-lambak tu pun berjaya disiapkan mengikut dateline yangdiorang nak. So kepala pun ada ringan sikit la. Cikgu adik kat Bentong pun macam dah ok je walaupun tiap kali abah call dia melalak(hahahah pandai ko kutuk wawa aritu kan)

Ok ok aku nak sambung keje... kalau nenek tau aku berblogging time keje masak aku!

Sambung lagi nanti... tata



No comments:

Post a Comment