Wednesday, April 18, 2012

Siri bercakap dengan Aliyah

Weekend lepas duduk berdua-duaan dengan anak dara aku. Macam biasa kalau lepak dalam bilik tidur mesti ada aje projek anak dara aku sorang ni. Dia dok 'mengemas' almari baju aku. Lepas habis 'mengemas' dia dok kemas pulak meja solek. Dekat area meja solek tu ada plug pulak. Oooiii kalau dah main dekat situ mula la suara aku paling high frekuensi aku jerit. Mana taknya bahaya ko main dekat situ. Aku cukup tak suka kalau anak aku main dekat situ. Jadik nak bagi dia leka aku angkat dia letak atas katil then ambik wedding album Mak Pak dia. Aliyah terkejut tengok gambar Ibu & Ayahnya. Dia macam speechless kejap. Dia belek pas satu, satu page then tetiba Aliyah cakap " Ibu, cantiknya Ibu"


....... Aku blushing okay


Suatu masa dahulu sewaktu Ibu kuhhhhruuussss

No comments:

Post a Comment