Monday, April 16, 2012

Watson & Jimat











Tadi after work aku singgah Watson kejap nak beli barang. Total purchase tak la banyak less than RM10. Masa nak buat bayaran tu adik cashier tu cakap "Kak, point akak ada seribu lebih akak nak redeem tak?" Terkejut mak bila adik cashier tu tanya macam tu. Aku reply la "berapa kalau akak redeem dik". Budak tu balas "RM5.51 kak".... Eh tadi total amount aku dalam RM9.10 lepas dah tolak RM5.51 aku kena bayar RM3.60 aje.... Wah kira ok la tu kan. Aku setuju redeem point aku. Tak memesal aku dah dapat berjimat. Suka suka suka.

Aku rasa takde la lama mana pun aku jadik member card Watson ni... tapi dah dapat dah redeem point. Suka la. Shopping then dapat berjimat. Hah benda macam ni aku suka. Tapi kalau suruh jadik membe semata kau nak suruh aku collect point pastu payah amat nak redeem point tak payah ye. Dah la payah nak redeem point. Nak bagi point pun kemut. 

Suka la sama watson card ni. Pasni memang lagi rajin la aku ke Watson ye



- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment